maandag 10 april 2017

Inspiration Days

Na een week van inspiratie had ik vrijdag 6 april de afsluiter met de 'Inspiration Days' georganiseerd door verhuur- en servicebureau's BloemBloem, Héman en Trends for Rent.

Bezoekers werden uitgenodigd om het magazijn van de drie bedrijven te bezoeken en via een route tussen de stellingen werd je geleid langs diverse sfeerimpressies uit hun gezamenlijke collectie.
Erg fijn om op deze  laagdrempelige en vrolijke manier te zien waartoe de drie bedrijven in staat zijn. Zeker ook om de gehele collectie aan huurartikelen eens samen te zien. Het deed me erg denken aan mijn tijd in de televisie studio's te Hilversum. Naast stellingen met rekwisieten en props een staal- en houtbewerkings werkplaats die zeker ook belangrijk zijn in het geheel!

Verrast werd ik door de manier van presenteren, de tafeldekkingen en het aanbod van losse props. Echter nog steeds de thema kamers waarbij ik wel verrast werd dat je ook de props los kunt huren. Denk dan bijvoorbeeld aan een landelijke boerenkar te gebruiken op een landelijke bruiloft om de buiten dekens te presenteren. Of voor het presenteren van 'lunchbags' bij een bedrijfslezing met een koffie/ smoothie wagentje ernaast.
De verlichte zuilen zie ik dan weer heel goed gaan met Dutch design of producten van de opdrachtgever. Buda's kan in mijn ogen anno 2017 echt niet meer.
Buiten mijn eigen visie kwam ik zeker geïnspireerd naar buiten en geniet ik nog steeds van de gekregen tulpen (wel is waar verwerkt in mijn eigen visie boeket :)).

BloemBloem, Héman en Trends for Rent blijven zeker in mijn verhuur bestand!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten